اخبار هسته

شاخص ترکیبی عدالت اجتماعی

گزارش تحلیلی و پژوهشی «طراحی و برآورد شاخص ترکیبی عدالت اجتماعی» جهت ارزیابی تحققق عدالت اجتماعی در دهه چهارم انقلاب اسلامی (دهه پیشرفت و عدالت) با حضور اساتید حوزه عدالت اجتماعی، یازدهم تیرماه در دانشگاه امام صادق(ع) ارائه می­ گردد. هسته عدالت پژوهی مرکز رشد دانشگاه امام صادق(ع) با همکاری مرکز پژوهش­ های مجلس، اقدام به طراحی و برآورد شاخصی ترکیبی جهت ارزیابی وضعیت تحقق عدالت اجتماعی در دهه گذشته نموده است.

در این نشست، تهیه کنندگان گزارش فوق الذکر (پژوهشگران هسته عدالت ­پژوهی مرکز رشد دانشگاه امام صادقعلیه اسلام) به ارائه و تبیین این گزارش خواهند پرداخت و از منظر تخصصی، وضعیت عدالت اجتماعی در کشور را مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهند.  در این بررسی، روند تحقق عدالت اجتماعی در کشور در بازه زمانی سال های ۱۳۸۵ تا ۱۳۹۵ در حوزه­ های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی مورد ارزیابی قرار گرفته و در نهایت با ارائه شاخص ترکیبی از بیش از ۱۳۰ سنجه و نماگر، روند کلی عدالت اجتماعی در دهه پیشرفت و عدالت (دهه چهارم انقلاب) مورد بررسی قرار می­ گیرد.

نشست «شاخص ترکیبی عدالت اجتماعی» (فراز و فرود تحقق عدالت در دهه چهارم انقلاب) روز دوشنبه یازدهم تیرماه ساعت ۱۰:۰۰ صبح در تالار شهید مطهری دانشگاه امام صادق(ع) برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا