اخبار هسته

نمایشگاه هسته عدالت پژوهی در کمیته امداد امام خمینی (ره)

نمایشگاه ارائه پژوهش های حوزه خیر، احسان، فقر و عدالت به میزبانی کمیته امداد امام خمینی رحمه الله علیه و به مناسبت هفته پژوهش، از ۲۵ آذر ۱۳۹۷ تا ۲۸ آذر ۱۳۹۷ در طبقه همکف ستاد مرکزی کمیته امداد و با ۶ غرفه برگزار شد. هسته توانمندسازی حرکت های جهادی سازمان بسیج دانشجویی، موسسه حامیان فردا، اندیشکده پایا، نشر سدید، مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه السلام و دفتر مطالعات و پژوهش کمیته امداد، شرکت کنندگان در این نمایشگاه بودند که محصولات مرتبط خود در حوزه خیر، احساس، فقر و عدالت را به نمایش گذاشتند. مخاطب این نمایشگاه، مدیران و کارشناسان کمیته امداد امام خمینی رحمه الله علیه بودند.

در این نمایشگاه، آثار برخی پژوهشگران و هسته های مرکز رشد که به لحاظ موضوعی با این نمایشگاه در ارتباط بودند، معرفی و ارائه شدند. آثار دکتر سعید مسعودی پور، جناب آقای محسن باقری و جناب آقای محمدرضا آرام و نیز آثار هسته عدالت پژوهی مرکز رشد، هفتاد اثر ارائه شده در غرفه مرکز رشد را تشکیل می دهند. گزارشات رصدخانه عدالت اجتماعی و کتاب بازاریابی اجتماعی خیریه از منظر دینی، پربازدیدترین محصولات ارائه شده در این نمایشگاه بودند.

نمایشگاه با حضور جناب آقای مهندس برقعی، قائم مقام کمیته امداد در روز یکشنبه ۲۵ آذرماه افتتاح شد و در روز چهارشنبه ۲۸ آذرماه به کار خود پایان داد. بخش نهایی حضور مرکز رشد در این نمایشگاه، ارائه علمی آقایان سرآبادانی و مصطفوی با عنوان «شاخص ترکیبی عدالت اجتماعی» بود که در سالن فجر ستاد مرکزی کمیته امداد و با حضور مدیران و کارشناسان این سازمان برگزار شد. در این نمایشگاه، دکتر ابهری با موضوع «رفتارشناسی خیر و احسان» و دکتر زرشناس نیز با موضوع «آسیب شناسی فرهنگی» به ارائه بحث پرداختند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/ckuqhhby/qevam12/wp-includes/functions.php on line 5373